تبدیل فارسی به خط هیروگلیفی

3 1,320

ض ص ث ق ف غ ع خ ح ج
ش س ب ل آ ت ن م ک گ Enter
ظ ط ز ر ذ د پ ه او چ
ی

خط هیروگلیف به فارسی یا همان تبدیل اسم به خط هیروگلیف را در این کیبورد طراحی شده فارسی به مصری باستان برای کاربرات تاریخ پارسی امکان پذیر کرده ایم. یک نظام نگارش باستانی مصری است که از تصاویر و نمادها برای نمایش کلمات و ایده‌ها استفاده می‌کرد. هر نماد یا هیروگلیف به یک صدا یا معنای خاص ارتباط داشت.

خط هیروگلیفی که از تصاویر و نمادها برای نمایش کلمات و ایده‌ها استفاده می‌کرد. ترجمه آن به فارسی یا سایر زبان‌ها به دلیل تفاوت‌های فرهنگی و زبانی مشکل است که ما در این بخش یک طراحی را انجام داده ایم که شما بتوانید تبدیل اسم فارسی به مصری یا همان هیروگلیفی را انجام دهید.

نحوه استفاده از تبدیل اسم به خط هیروگلیف

در صورتی که با موبایل یا تبلت وارد سایت شده اید پس از نوشتن واژه مورد نظر خود همانند دیگر متن ها پس از نگه داشتن انگشت خود بر روی نوشته گزینه کپی را بزنید تا در هر جایی که خواستید آن را پیست کنید.

در صورتی که از کامپیوتر یا دسکتاپ استفاده می کنید و با توجه به این که برای کپی کردن آن در این دستگاه باید حتما فونت این خط را حتما نصب کرده باشید، فقط میتوانید آن را به صورت عکس با فشردن دکمه دانلود به صورت عکس دانلود نمایید.

سوالات متداول

خط هیروگلیف به چه معناست؟

خط هیروگلیف از دو واژه مصری باستان به معنای ” خط مقدس” است.


آیا میتوانم این کیبورد را در موبایلم نصب کنم؟

بله شما میتوانید اپلیکیشن ما را به لینک اپلیکیشن خط های باستانی از کافه بازار نصب نمایید.


آیا تبدیل اسم به خط هیروگلیف فقط برای تبدیل نام است؟

خیر شما میتوانید هر اسم یا واژه ای را از فارسی به خط هیروگلیف تبدیل نمایید

شما کاربران عزیز در صورت داشتن مشکل یا هر سوالی در زیر صفحه در بخش نظرات بپرسید. همچنین تاریخ پارسی را در اینستاگرام به آدرس @parshistoryofficial نیز دنبال کنید.

سرچشمه: تاریخ پارسی

0 0 رای ها
رأی دهی به این نوشته
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
10
0
اندیشه خود را به یادگار بگذارید!x